fredag 5 februari 2010

Fredag

Så var det Fredag igen minsann!

Denna veckan har jag inte blivit inkallad som timvikarie, hmm lite tråkigt att gå hemma för länge. Förra veckan arbetade jag 4 dagar och det var jätteroligt speciellt på det stället jag var på..Om man ändå kunde få ett riktigt jobb snart med fast lön, detta är ju för tråkigt.
Jag söker och kollar på platsbanken i ett, men inte blir det arbete för det.
Jag vet att jag är duktig på det arbete som jag jobbat med innan flytten och vikarierar inom nu.
De vet inte vad de går miste om ;) arbetsgivarna..Ha ha..

3 kommentarer:

nilla sa...

Ja...det är urtråkigt att gå hemma med dåligt betalt och inte ha dom fast rutinerna som då när man jobbade.
Men det finns ju inte jobb för mig, än så länge....ingen utbildning och har en dålig rygg dessutom. Vem vill ha en sån som jag?
Ha en bra dag.
Kram

nilla sa...

Nä, jag är arbetslös. Har innan jag och några till på jobbet fick gå, maj -08 varit sjukskriven för ryggen.
Men sen fick jag inte va det längre...
Har redan slut på mina a-kassa dagar och har nu aktivitetsstöd, och får ut ca 7 500:- i månaden.
Det är kämpigt många ggr när man är ensam och oftast så är dom slut 2 veckor före nästa ersättning.
Men man får kämpa på...
Kram

carina sa...

Nej, dom vet inte va de går miste om....;) ler kram på dig