lördag 3 april 2010

Lugnt och skönt

Vi tar det lugnt här i Sandbergen denna påsk och bara är som man säger..
Var hos den andra kvinnan i torsdags och hälsade på, får fundera lite på det ...Men hon var mysig och lugn så den som arbetar där måste också vara lugn, och det är jag ju..Verkade som att hon gillade mig i alla fall, för det sa hon som jobbade där ..Jag måste låta detta smälta in nu och bestämma mig till nästa vecka om jag kan tänka mig att arbeta där också... Som sagt det tål att tänka på, men jag kan ju alltid prova att vara där. Det är ju ingen fast tjänst, känner man sen att man inte fixar det så får man ju prata med chefen som är jättebra.

2 kommentarer:

annsan_s sa...

Tack så mycket! Ha en trevlig Påskkväll!


kram/annsan_s

Matilda sa...

Hej! Vad kul att du hittade in till mig och att du vill vara med och tävla.=)

Glada påsk kramar, Matilda♥