tisdag 20 april 2010

Tllbaka här

Har inte bloggat på några dagar nu..Jobbat mycket.. Just nu så är det många som vill ha mig från olika ställen och arbetsgivare..De har väl insett vad jag kan :) Jag blev precis uppringd av en ny arbetsgivare som ville att jag skulle jobba i sommar, fick tacka nej till det i och med jag redan fått arbete en tid framöver nu både som personlig assistent och kokerska..Men jag sa att vi kan höras efter sommaren om jobb där också. Hon skulle spara min ansökan så får vi höras sen..Det är till att vara eftertraktad nu..Känns så bra att man kan komma ut och arbeta..Och att arbetsgivare är intresserade av lilla mig..

3 kommentarer:

Birgitta sa...

Det verkar inte så dum på Tahiland. Synd att det är så många svenska där. Ha det så bra. Björklyan

nilla sa...

Så roligt för dig att allt verkar ordna sig på jobbfronten. Önskade att det va lika för mig...men, men det kommer nån dag....
Kram

Margit sa...

Hej Maggan!!
Tack för din hälsning!!
Det var väldigt...vad dom sliter i dig...från alla håll..och vill ha dig som arebtskraft...
Skönt när det börjar "öppna sig"..och att man får förfrågan..och erbjudande.
Lön vill i ju alla ha och behöver så att det "går runt"..och skönt när man får arbeta och känna att man är behövd...
Roligt att ni träffats, släket också och fått vara tillsammans...
Önskar dig en GOD NATT..och en fin morondag!! Kramen!!