onsdag 19 maj 2010

Hemma igen

Är hemma efter mitt dygnspass igen..Ledig till Söndag nu..Så detta blir en lugn vecka i och med vi ska ha besök av släkt här så ska jag inte ta på mig mer arbete denna veckan..De dyker förmodligen upp i morgon..Mannen här har tagit semester på Fredag..Så vi ska bara ha det mysigt med våra gäster här..

Jag trivs kanonbra som personlig assistent!!! Både brukare och arbetsgivaren är väldigt nöjda med mig..Det värmer att höra sådant av dem..Känner verkligen att jag hittat rätt i livet med detta arbete som ger så mycket..Vi har så roligt tillsammans både jag och brukare, samma humor och med glimten i ögat..Många skratt blir det varje dag..

2 kommentarer:

Jenny sa...

Titta gärna in och var med och tävla om barnkläder värde 1000 kronor på min blogg

http://jennyn.blogg.se/2010/may/tavling-i-samarbete-med-darlingexpress.html

Kram Jenny

Margit sa...

Va roligt att du trivs SÅ bra medn PERSONLIGT ASSISTENT jobbet!! det måste vara "tufft"...att "leva".ed sin brukares liv.....förstå mig rätt...
Nu är Pingsthelgen över..mansaknar Annandagpingsten..det blev likosm 2rejälare" HELG DÅ...
hAR NU BÖRJAT JOBBA EFTER MIN 6 V SJUKSKRIVNING...
Kram!!!