måndag 23 augusti 2010

Fyra systrar m.respektive nere i Järnavik i Blekinge Augusti 2010

Lite kantareller blev det allt.
Fyra glada systrar på bild här från vår årliga träff,,denna gång nere i Järnavik i Blekinge.Vi haft det så roligt denna helg..Lika fjantiga och fnissiga alla fyra.
Skogspromenad och letar svamp

Nu är vi i land

Hamnen i Järnavik

Lite av Blekinges skärgård


Här står kapten på båten och kör oss på rundtur

Conny,,Sven-Göran,,Håkan


Majlis och Carina
Nästan alla ombord,,,Håkan fotar oss


Vi provar vilka flytvästar som passar. Här är Ingrid till höger och Carina till vänster
Dags att åka ut med båten runt Tjärö ..mm..
Håkan och Majlis

God mat och gott vin blev det
Majlis provligger i dessa hängstolar, nu ska vi alla köpa sådana, jättesköna
yngsta systern till vänster,,Jag som är näst yngst till höger
Min man till vänster,,storasyster i mitten,,värdinnans (En av systrarna) man till höger på bild nedanför
Värdinnan (Ingrid) denna gång öppnar paket från mig,,min lillasyster och storasyster på bilden nedanför

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bra bilder på oss fyra tjejer med respektive.Det är jätteroligt att träffas, man
blir lite barnslig på nytt och bara fnissar. Idag har jag gjort iordning kantarellerna och vi åt upp dom också. Gott, gottigottgott.

Anonym sa...

Det är bra det du! Kantareller är gott ju..
Förmodar att det är du Ingrid som skriver :-)

Anonym sa...

Man skrattar bara man ser bilderna så roligt som vi hade! Man blir som barn på nytt. Hängstolarna är inköpta så nu har vi likadana allihop, det fixade Ingrid. Jag har beställt de sköna sandalerna, skickas hem till var och en. Kan det bli bättre, så säg? Carina

Mitt Nya Liv På Ön 2009 sa...

Kanon det Carina!!!

Kram och ha det gott ;-)