söndag 13 mars 2011

God Morgon

myspace comments

Sitter här i soffan med datorn och en kopp kaffe..Lugnt och skönt är det i dag..Mannen sover, jag själv har varit uppe sedan klockan sju..Vaknar oftast mellan 7-8..
I dag är det mulet och grått här i Kalmar..

Vi ska åka till Oskarshamn i eftermiddag och hämta ett matbord + 6 stolar i ek som vi köpt på blocket.Det var ett mycket bra pris på det...Jag älskar blocket för där finns allt om man behöver något själv eller ska sälja..Onödigt att köpa nytt när man kan handla billigt där..Vi sålde en säng i förra veckan som inte gick att få in där vi bor nu..Jag har även köpt två andra sängar till gästrummen här..Även de är från blocket.

Ha en bra dag ni som läser här..Kram/M

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Ha en bra dag ni också. Här är det också mulet faktiskt. Ja blocket är bra om man vill sälja eller köpa något och så är det ju ofta bra priser. Är du uppe så tidigt på helgerna också. Jag brukar ligga ett par tre timmar till, men halva dagen går ju så jag önskar att jag var morgonpigg. Ha det bra nu både du o gubben. Vi hörs o syns snart. Kram/ syrran

Mitt Nya Liv På Ön 2009 sa...

Det är sen vi flyttade in här som jag är så tidigt uppe..Älskar att sova på morgonen, i alla fall till niotiden om jag är ledig..