onsdag 9 mars 2011

Hästensängen såld

Free Orkut and My Space Good Afternoon Graphics Glitters

Nu har jag varit i stugen sen jag slutade jobbet i morse..Städat en hel del där nu, hästensängen hämtades av köpare från Stockholm..Skönt att vi slapp ta den med oss hit för den väger mycket och är svår att flytta..I morgon blir det jobb ett dygn igen på Öland, men först ska jag vila lite i dag..Lite trött, för jag kom inte till ro förrän sent i natt, sen var jag uppe extra tidigt på grund av att brukaren skulle i väg tidigt..Så jag lägger mig en stund nu i eftermiddag så jag är pigg och alert i morgon igen.

Raderade Lördagsinlägget och kommentarerna för jag tycker att det blev för mycket på det inlägget..Har definitivt ingen lust att ens läsa dem, för de var då rakt inte särskilt intressanta eller trevliga..Slutdiskuterat om det ämnet här på min blogg nu från alla parter gällande detta ämne..Kommer inte att publicera och inte heller läsa kommentarer som handlar om detta. De raderas direkt jag ser dem..

Ha en trevlig dag ni som läser här..Kram :)

1 kommentar:

Linda sa...

jag fick inte ens veta vad som skrivits...men antar att det var nåt elakt om mig som vanligt :(
känns inget kul o va hatobjekt för vissa.