onsdag 16 mars 2011

Trött i själen denna Onsdag

myspace comments


Blir nog till att ta det lite lugnt i dag, känner mig stressad inombords..Jag vill så mycket, men själen ska också orka med..Ska ta allt med ro i dag, och bara vara.
Har farit runt som ett jehu här hemma och fixat o donat..Plus alla lådor och möbler vi slitit med..

Trappan här är inte så bred, sen skruvar den sig upp mot vänster också..Ekmöblerna vi köpte var bautatunga..Vi bar dem från tredje våningen där vi hämtade dem, sen upp här i lägenheten.

Det är ju så roligt att göra i ordning här, men känner mig slutkörd nu, .dags för avkoppling, själen behöver lite lugn och ro.

Får åka ut till stugan i helgen och fixa det som är kvar med städningen, det är fönsterna som ska putsas..Lite annat smått också, har tagit ganska mycket innan.

I dag ska vår bredbandstelefoni bli inkopplat..Jag kör på mobilt bredband nu..Telefonnummer skickar jag till min släkt och vänner på sms så fort allt är klart med Telia.


Ha en bra dag! Kram/M

2 kommentarer:

Margit sa...

Jaadu, margit. att flytta är TUFFT O TUNGT!!! På många sätt..att göra sig av med..skaff lämpligare, mer passande saker till nya..OCH i slutänden..all STÄDNING..där man flyttat ut ifrån...Visst är det tufft!!!
OCH mycket av de grejerna så kanske "huvudansvaret"...ligger på kvinnans roll..av nån anledning...
Du får, när allt är 2över"...försöka ta ett breik..och måna om dej själv, kanske massage, fotvård...SPA...eller nåt liknande...
Tänker på dej, vännen!!!!
Kram!!!!!

Inging sa...

Jag känner igen det där med att man håller på och sen blir man helt slut. Jag är likadan. Sen får man vila och ta det lugnt, för att orka med igen. Vi är nog rätt lika.
Ta hand om dej nu och gubben med förresten. Kram kram/syrran