onsdag 13 april 2011

Regnig dag

myspace comments I dag är det gråmulet väder och regn i Kalmar...Jag har jobbat ett dygn igen,, intressant jobb detta, i går var vi i väg på styrelsemöte några timmar..Denna kvinnan är engagerad i mycket. så man får hänga med på sådant som assistent..Nu på Fredag åker vi i väg på en kurs om arbetslivsdiskriminering....Vi åker på Fredag morgon och kommer hem Lördag kväll, sen slutar jag mitt pass på Söndag morgon..Vi är två assistenter som följer med, kan ju bli för intensivt annars med endast en när man är i väg..Så kan man gå i från lite emellanåt...Det ska visst vara god mat där enligt henne jag är hos, hon har varit där en hel del förut...Fin frukostbuffe...Tre rätters middag på kvällen...och annat där emellan.. Verkar som att det blir en tjänst till mig senare i år ev vid årsskiftet....Hon vill att jag ska ha den...Jag är självklart jätteglad för det..Detta är ett roligt jobb när man hamnar hos någon där personkemin verkligen stämmer för båda... Ha en bra dag! Kram/M

1 kommentar:

attis sa...

Vad bra det låter. Vill bara önska en skön lördagskväll.
Kram