onsdag 12 oktober 2011

Onsdag

Free Orkut and My Space Wednesday  Graphics Glitters

Vilken härlig dag med strålande sol i Kalmar.

Jag är nyss hemkommer från personalmöte och lite provtagningar på vårdcentralen..Lämnar prover regelbundet i och med att jag äter en bromsmedicin för min ledsjukdom Reumatoid artrit. Mår bra och har lite besvär så jag klagar inte över det.

Ska hem till svärmor i eftermiddag tänkte jag, Svägerskan Eva kommer också så det blir lite fika och babbel där.. Svärmor ville ha hjälp med att hänga upp lite tavlor, alltid lättare om någon håller tavlorna för att kolla var man ska hänga dem så de passar bra.

Nu är jag ledig till Fredag morgon då jag jobbar ett dygnspass igen. På kvällen är vi ett gäng som ska ut på galej i Kalmar. Bord är beställt på ett ställe där vi ska äta..Det är jag som jobbar så det blir till att hålla rätt på dem, hi hi. Vad jag vet så ska de nog dricka alkoholhaltiga drycker, men jag får hålla mig till vatten el läsk..Men man har lika kul ändå, plus att man är pigg dagen efter.







Inga kommentarer: