torsdag 15 december 2011

Torsdag

Free Facebook Orkut and My Space Thursday Graphics Glitters

En regnig dag här i Kalmar denna Torsdag och vi ligger och myser med kaffe i sängen här.
Jag är ledig i dag och tänkte gå ner i förrådet och ta fram lite mer julpynt, blir inte så mycket i och med att vi inte ska vara hemma i jul, men lite vill jag allt ha.

I morgon kommer kärt besök hit till oss, ska bli mysigt att ha dem här, fast jag måste jobba på Lördag..men mannen är ju hemma så det går det också..Hoppas min lille prins också kommer då, har messat hans mamma och frågat.

Nu går det fort tills vi ska åka på vår semester, exakt en månad från i dag..
Det ska bli skönt att komma ner till Thailand igen.
Denna gång flyger vi till Bangkok och sedan bil två timmar ner till huset vi ska hyra i tre veckor tillsammans med min syster o man.

Vilket bra pris vi fick på alltihop..14.500 för två personer med flyg och boende..Bokar man flyg tidigt som vi gjorde redan i Februari så kan man få det jättebilligt, det blir dyrare desto längre man väntar..
Så det blir nog att vi bokar redan i Februari till nästa resa.

Ha en bra dag/M


Inga kommentarer: