torsdag 4 mars 2010

Dotter och barnbarn

Denna helgen kommer dottern med sina tre barn hit, äldsta dottern fyller 10 år i dag så vi ska fira henne här hos oss. Alltid lika roligt när barnen är här hos oss i Sandbergen.
Sonen skulle också varit här med sin son men tyvärr så blev det inte så..
Jag och mannen min har sagt åt honom att åka upp till oss på helgerna för att komma i från lite där han bor. Men icke han gör det, han sa nu senast han kom ut i friheten att han inte ville leva som han gör. Då sa vi åt honom att han är välkommen till oss här på ön. Vi bor ju så lugnt och fridfullt här ute vid havet, så här kunde han få sinnesro om han ville.
Tidigare bodde vi närmre varandra och hade nästan daglig kontakt..Nu är det ca 20 mil emellan oss...Jag fick ju som sagt flytta på grund av andra omständigheter i mitt liv..Som jag förut skrivit om..

3 kommentarer:

bakom berget sa...

Hej! Kul att du vill vara med i min utlottning. Jag hade inte sett din blogg tidigare. Såg att du har en katt som heter Maja.Jag har åxå en Maja, fast min är en papegoja.
Ha det gott och lycka till i tävlingen! Kram Åsa.

Margit sa...

Hej eller GO NATT, Maggan!! Va roligt att ni får besök av barn o barnbarn...
Det är SÅ roligt när man kan umgås och få vara tillsammans.
Ja då har du snart jobbat dina 3 arbetspass denna vecka...
Önskar dig en fin o sköm fredag!!
Kramen min vän!! /Margit

Handgjorda drömmar sa...

Hej!
Vilken härlig header du har!! Ser ljuvligt ut.
Vad roligt att du ville vara med i min utlottning - lycka till o ha en bra helg!
Marie