tisdag 9 mars 2010

´Samma ställe sen förra veckan


Skönt att vara på samma ställe ett par veckor och vikariera nu, blir nog nästa vecka också.

En mysig förskola är det med fyra avdelningar. I dag var det 35 barn till frukost, 58 till lunch och 35 till mellanmålet. Arbetar mellan 7.00-14.30 där..Varav sista timmen så städar jag på en avd..
Mysiga barn och trevlig personal, som det faktiskt är på alla förskolor jag arbetat på, för att inte glömma den lilla byskolan jag var på för någon månad sedan, jättemysig med goa barn och lärare.

8 kommentarer:

Hörni sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Margit sa...

Hej Maggan! Va roligt att du får vara även denna vecka på samma ställe!! Då "kan man ju" rutinerna...och vet hur det ska vara. Mycket tryggare och lättare för dej då!! Hoppas att det blir ännu flera tillfällen där förutom det NU planerade!! VI håller tummarna för dej!!
Kramen min vän!!!

Lillith sa...

kul och se en glimt från din arbetsplats mamma...

Margit sa...

Hej Maggan!
Jag sänder en liten hälsning till dej /er även i kväll!
Förstår att du nu jobbar "på samma ställe". Skönt för dej!! Är det långt att åka eller???
Lasse o jag har varit i BRUKSKYRKAN här i Kolsva idag igen på "SOPPLUNCH"..det är trevligt att få träffa lite männiksor och prata...vid sopptallriken...Tagit bilder som jag lägger in på Bloggen i morron...
Kramen vännen!!!

annsan_s sa...

Hej vännen!
Du har nåt hos mig! Kramen..

annsan_s sa...

Varsegod vännen! Den är du värd.

Ha en fin dag.

Kramen

Margit sa...

Gomooron Maggan!
ja nu ärd et lördag igen. Snart har jag jobbat mitt första "nattpass" av tre.
Önskar dig o din man en fin o trevlig helg!
Kram!!

nilla sa...

Va roligt för dig att få jobba och träffa lite folk....
Härliga bilder du lagt in på bloggen....
Kram