tisdag 22 juni 2010

sinnesro

Jag känner mig lycklig och glad över att jag har en underbar man och lever ett härligt liv här på ön..Ett helt nytt liv med mannen jag älskar så otroligt mycket,,skulle inte byta detta mot något annat..Vi bor på ett mysigt ställe här i Sandbergen,,men var sak har sin tid och vi har börjat kolla upp boende i Kalmar..ingen brådska med det, har fått lite mer arbete där inne. Även erbjudande på nytt arbete senare i höst....Vi tar det som det kommer med allt..Äntligen har jag fått sinnesro, och det är tack vare att vi hittade denna plats vi nu bor på..Väldigt lugnt och fridfullt här nere..Det var tänkt att vi skulle bo här ett par år och finna lugnet..Och det har vi gjort..Så Kalmar kommer att bli vår hemort senare..Det är ju en fin stad, havet och fina omgivningar finns där..Sen skaffar vi en husvagn och åker över hit till ön emellanåt..Som sagt dags att gå vidare i livet..Men vi stannar här tills vi hittar rätt boende i stan..angående arbete i stan så är det ju inte långt att åka härifrån dit in..

2 kommentarer:

dottern din sa...

Låter härligt...kärleken övervinner allt (amor vincit omnia).
Ja flytta in till kalmar...så man kan ut på stan och shoppa lite när man kommer till er ;-).
Det är en så fin stad, jag skulle med vilja bo där.

Syrran sa...

Husvagn låter bra, så kan vi ju rulla runt lite tillsammans!!!