fredag 10 september 2010

Bakar bullar

I går bakade jag matbröd....I dag bakar jag kanelbullar....Barnbarnen ska vara här i helgen,,så det lär väl gå åt lite bullar då.

I morgon gör vi chokladbullar....Det gjorde vi sist och det blev uppskattat...Man får passa på när det regnar eller om lusten kommer på att baka lite.

Mannen staplar ved här ute,,,bra att ha när kylan kommer.... Sen är det så mysigt att elda i braskaminen.... Vi var och hämtade 4 kubikmeter i veckan..Bra ved till ett mycket bra pris..

Nej nu får jag baka ut degen till bullar, den är färdigjäst nu..

1 kommentar:

HannahSthlm/Johanna T sa...

Mysigt att baka!:-)

Vad roligt att du ville deltaga i min Emma S. SkinCare-Tävling! Lördag lr Söndag kommer vinnaren ligga uppe på min blogg! Missa inte att kika in & se om det blev just DU:-)!

Kram