måndag 20 december 2010

Mycket jobb nu

Nu ska jag minsann vara ledig ett par dagar, har jobbat för mycket nu och inte hunnit med något hemma..Många av assistenterna som är förkylda och krassa, jag också nu..Även kvinnan jag jobbar hos så det har verkligen drabbat oss alla..Kom hem nu i kväll på passet jag började på i går morse..Gick ju av ett pass i Lördags morse och sen på ett nytt i Söndags. En aning trött igen..Blir till att fixa lite till julen dessa dagar som kommer, men det får bli som det blir med allt.. På Torsdag ska jag jobba igen..Sen är jag ledig ett par dagar och jobbar igen på annandagen.

3 kommentarer:

nilla sa...

Önskar dig en God Jul!
Kram

attis sa...

Hejsan. Ja bloggsuget har kommit tillbaks nu. Det har varit en jobbig tid men det blir väl bättre. Önskar dej un riktigt God Jul
Bamsekramar
attis

nilla sa...

Önskar dig en God fortsättning!
Kram