torsdag 6 januari 2011

Free Orkut and My Space Good Evening Graphics Glitters

Så har snön dragit vidare och skönt är det..Nu har jag precis tagit ut plåten med rågsiktslimpor, får provsmaka när de svalnat lite..Jag har lite lediga dagar nu,,känns skönt i och med jag har jobbat mycket i December..

I morgon åker jag en sväng till barnbarnen, föräldrarna jobbar på kvällen och de har ingen barnvakt..Tror det är bättre att åka till dem i stället för att de ska behöva fara runt..de behöver ju lite lugn och ro och känna sig hemma någonstans,,speciellt efter som föräldrarna gått skilda vägar och de bor växelvis hos dem.

2 kommentarer:

Mollekulla sa...

Hej Margit
Nu har jag varit här, jättekul se hur gott du har det. det glädjer mej.
Många kramar från Annika i Möllekulla.

Mathilda sa...

Bara sunt förnuft eller hur?
Fin blogg.