fredag 18 februari 2011

Helg igen




ANITJI Glitter Graphics










Då var det helg igen!





Tycker det var helg nyss då barnen var här hos oss..Veckorna går fort som bara den..Hoppas denna jädrans vinter är över snart, man längtar ju till våren nu.





I dag har jag varit hos kvinnan jag brukar jobba hos, fikat och babblat lite allmänt med henne och assistenten (H) som jobbade i dag... Som vanligt mycket skoj och glada skratt när vi träffas.



Jag hade ju köpt en sak på semestern hon skulle få. Hon blev glad för den. Visste att hon gärna ville ha en sån sak då hon sett min när jag jobbat hos henne.






Får väl se när det blir jobb där nästa gång..Jag har i alla fall två dygn bokade i Mars än så länge..

Men det kan bli fortare än man tror tills de ringer till mig. Jag står som nummer ett som vikarie där eftersom hon gärna vill att jag kommer , och det är jag glad över för jag gillar henne också.

Jag ska även arbeta där i sommar när ordinarie personal har sommarsemester..Själv sparar jag min ledighet till i Januari nästa år.







Inga kommentarer: