tisdag 31 juli 2012

Kärlek

Några bilder från badplatsen nedanför där vi bor. Skönt man fick lite sol och bad till slut denna sommar.

I går kom Noa hit och stannar till Lördag. Sen börjar jag jobba ett dygn på Söndag och är ledig därefter till Torsdag morgon nästa vecka..och Långledig Fre-Sön så det blir en lagom start efter semestern.

 På Onsdag åker vi på en minisemester uppåt Stockholm och stannar några dagar där..
Noa längtar tills vi åker nu..Vi ska även åka på en liten kryssningstur Stockholm-Åbo..
Det ser han verkligen fram emot sötingen. Han är så fin och go mitt älskade barnbarn..Jag kommer att finnas och stötta honom så länge jag lever.

 I går när vi träffade min syster och hennes dotter med.barn och.Ludde frågade något om Noas mamma så sa Noa jag har ingen mamma längre och knappt någon pappa heller eftersom vi inte träffas så ofta..Lille killen sa det som det naturligaste i världen,,Jag sa att jag är ju din lilla farmor och extramamma och det tyckte han om..Man kan bara visa sin kärlek till honom och finnas där så han känner trygghet i livet. Som sagt att vad som än händer så finns jag här och sviker honom aldrig.



Inga kommentarer: