onsdag 10 februari 2010

Arbete

Nu har jag arbetat 2 dagar på ett ställe där jag var senast i Juni förra året.

I morgon ska jag åka till ett helt nytt ställe och kolla runt lite, för där ska jag arbeta ensam Måndag-Tisdag i nästa vecka.

Det ligger ju i mitt eget intresse att åka dit och kolla rutiner mm, för introduktion får man inte inom detta.

Det är bara till att hoppa in som vikarie och göra sitt bästa.

Känns skönt att få lite rutiner istället för att bara gå här hemma.

Känner ju inga folk här omkring då jag bara bott här drygt ett år.

Lite tråkigt, men det blir väl bättre.

Hade varit kul om någon av mina vänner, Släkt mm kunde skriva något här. men jag är väl inte så intressant kan jag tänka mig:)

Har ändå skickat mail och länk hit till dem, det är så lite som gör mig glad ska ni veta.

Jag har inget kontaktnät här på Ön, så jag uppskattar verkligen om ni skriver något litet.

Har fått en kommentar av Carina. Tack för den!!

Tror att det är svårare att få vänner,bekanta nu för tiden för alla har nog av sitt.

Men jag kan sakna någon att ta en fika med, gå på stan mm.

Har någon förslag på hur man ska hitta nya vänner.

Ska jag annonsera? Det vore nog inte helt fel. Men vart och hur??? Hmm där fick jag något att fundera på.

4 kommentarer:

Gun sa...

Visst blir man glad för kommentarer! Hoppas dina släktingar och vänner ger dig ett litet livstecken:)

Lillith sa...

Jag hatar när folk bara läser utan att kommentera, det är det värsta jag vet.
Jag har mellan 300-500 besökare per dag men har oftast bara 1-2 kommentarer om ens det.
Skittråkigt är det...

du mamma, det ska bli snöstorm bortåt Kalmar och Öland i helgen :-(
Jag kör inte dit om det är sånt väder...

Niklas C sa...

Svar: Ja det är jättegott =) Så det receptet kan jag verkligen rekommendera =)

kram

Carina sa...

Men "lilla gumman" då....
tycker du hörs lite deppig ut!!
Det blir bättre framåt våren,allt ordnar sig vet du väl....ler
kramiz