fredag 12 februari 2010

Mer arbete

Blev faktiskt till att arbeta i dag också!!!

Ett ställe jag varit på ett antal ggr och där arbetar man själv.

Chefen ringde i går kväll och frågade mig om jag ville för damen som arbetar där var sjuk....Klaaaaaaaaart jag vill sa jag..

De är roliga som ringer om jobb...Typ så här sa hon...Ja du nu är det ett nytt ställe igen,,,,,,Var sa jag... Då sa hon var.,,,,,.Ah men där har jag varit och jag tycker mycket om det stället...Jisses vilken koll de har då!!!!

Blir lite värre på måndag-Tisdag för då ska jag vara på ett helt annat ställe..Ja ja en skola är det,,man jobbar själv där ca 95 elever + lärare... En förskola som finns där som ska ha frukost,,mellis.. Sen ska jag skicka mat till en förskola...Ja ja men det går säkert jättebra för jag var där i går och kollade..Ställde en massa frågor och skrev upp en lista på det mesta...Men visst blir jag lite nervös när jag tänker på det....Och det ska jag inte göra!!! Tänka så mycket...bara på det för det fixar jag alldeles utmärkt...ha ha ha..

5 kommentarer:

margit sa...

Hej Margit! Vilken TUFFING du är.som vågar dig på allt detta....på nya ställen ...hela tiden, nya rutiner! Du är inte "bangen" du!!
Hur länge har du varit/bott därnere då???
Lycka till och Kramen!

margit sa...

Jag troodde först att du flyttat till ön...där du visade bilder ifrån...men nu förstod jag att det var Ölnad!!
Bodde i kalmar många år...läste även där till sjuksköterksa...efter min skilsässa dä...var d tidigare kapten i Frälningsarmen...så mitt liv har varit rätt brokigt...vi kunde nog dela en del saker och upplevelser..och kamp ockå...Vi hör s igen!!
Har jobbat i natt.s jag kryper snart ner under täcket o sover...
Kramen vännen!!!

Gun sa...

Jobbar du i kök, precis som jag? Det är jobbigt att komma till nya ställen där man inte kan rutinerna ordentligt.

annsan_s sa...

Tack så mycket. Ha de gott du med! Kram

attis sa...

Gomorron vännen. Hittade hit via annsan. Tufft att komma till en ny arbetsplats. Hoppas allt går bra. Jättetrevlig blogg har du. Ha en bra dag.
Kramen