tisdag 11 maj 2010

Hemma i Sandbergen

Nu är jag hemma igen efter mitt dygnspass från kl 8.00 i går morse till kl 8.00 i dag på morgonen.
I morgon har jag ett sånt pass igen från kl 8.00 till kl 9.00 på Torsdag morgon..

På fredag ska jag i väg på ett annat arbete då som kokerska..Sen är jag ledig till Tisdag morgon...Då jag är personlig assistent igen :-)

Trivs mycket bra med att jobba med detta..Så arbetslös är man ju inte..

Jätteroligt att allt ordnat sig med jobb och allt..
Men som sagt!! Man får ju vara om sig och kring sig själv..Engagera sig och söka..Det har jag verkligen gjort..Är riktigt stolt över mig själv ;-)

Solen skiner här på Ön, ser ut att bli en fin dag..Lite varmare är det också ute..

Är stolt över en anhörig som hållt sig drogfri ett bra tag nu..Tycker han har mognat mycket..Känns bra att du har en go vän i E...En barndomskompis..Vet att du uppskattar att hon finns där.. kan prata med henne om allt..
Jag är glad för att du finns för honom E..Du och D får åka upp hit till oss och hälsa på snart.

Hoppas du kommer hit upp igen snart..Förra helgen var du här från Fredag-Måndag..Men vädret var ju inte så bra då..

Nästa gång du kommer D så hoppas jag att vi har sol och värme här..I slutet av denna månaden eller i början på Juni blir det väl att du kommer igen..

Måste kännas tråkigt att gå där i byn och inget jobb,inga vänner förutom fd drogkompisar...
Blir ju omväxling och ombyte att komma bort därifrån..Och förhoppningsvis känna lite livsglädje..
Vet att du är trött på livet emellanåt...Men du vet att jag alltid finns här Om du vill..

2 kommentarer:

nilla sa...

Skönt att din vän har blivit drogfri....Man vill ju inte se ens vänner förstöra sig och sitt liv.
Kram

Anonym sa...

Tack Margit!!! Värmer själ o hjärta=) Klart vi ska komma o hälsa på, vad kul o tack för inbjudan!!;D Kramar om!!