onsdag 5 maj 2010

Låg profil

Eftersom jag gått vidare i livet och mår bra igen så har jag hållt en låg profil angående en del angelägenheter i livet..Kanske dags att jag höjer min profil nu, min självkänsla har kommit tillbaka efter 2 år då jag mått väldigt dåligt..Känns som att jag är pånyttfödd på något vis nu..
Det har ordnat sig med arbete, jag är omtyckt av arbetsgivare, brukare mm..Har lärt känna nya härliga människor genom arbetet..Sen har jag vänner kvar i Blekinge, de kommer hit i helgen. Några kvinnor från vår damklubb + 1 man till en av kvinnorna...Längtar till Lördag..Vad kul vi ska ha..Äta och dricka gott..
Det är väldigt många som drar i mig nu och vill att jag ska vikariera än här och än där..Nu får jag till och med säga nej till vissa jobb på grund av att jag är upptagen med ett arbete och det är olika arbetsgivare och olika arbetsuppgifter, som kokerska, personlig assistent mm..Privata arbetsgivare är detta..Känns skönt att få beröm och uppskattning för min arbetsinsats..Så på jobbfronten är det skitbra nu, även i privatlivet tillsammans med min älskade make, vi har varit gifta i 2 år den 27/6 2008...Han friade till mig på stranden vid solnedgången i Thailand Februari 2008..Ett riktigt frieri där han gick ner på knä och frågade om jag ville gifta mig med honom...Ja det vill jag sa jag då..Det var riktigt rörande, tårarna kom nästan. Det var väldigt romantiskt.. Älskar honom så otroligt mycket så det finns inte ord för det..

5 kommentarer:

Anya sa...

Svar: hann inte med att publicera vinnaren, men hon ær kontaktad. Det blev Nathalie (www.xnathalie.blogg.se) som vann den =)

Margit sa...

Hej Maggan!!!
Så roligt att läsa i din blogg och att du får så måna jobb, förfrågningar så att du t om måste Tacka NEJ till en del!!
Va roligt att ni får GODA VÄNNER på besök till helgen!!!
Man behöver dem...som man kan vara sig själv med och dela gemenskap och få vara tillsammans och ha trevligt!!!
Sänder dig stora kramar!!!/Margit

attis sa...

Så romantiskt med ett äkta frieri. Förstår att du blev tårögd. Härligt oxå att livet vänt till något bra. Ha gott vännen.
Kram

nilla sa...

Roligt att läsa att du nu mår så bra och att du trivs med allt. Jag får åxå roligt besök i helgen....Skrev nyss i bloggen....
Grabben mår bättre nu.
Kram på dig..

Karin Blomberg sa...

Hej underbara Margit! Blir så himla glad att höra hur allting har ordnat sig för dig, hur stark du varit under resan! Och inte minst se på alla underbara bilder på dig och Håkan (Kråkan) sen bröllopet och Thailand, så underbart.
Kram Karin