onsdag 6 oktober 2010

Ledig ett par dagr

Har varit ledig ett par dagar nu, men i morgon ska jag jobba i kök och laga mat ;-) Kul emellanåt med det jobbet.

I morgon ska jag göra potatisgratäng med skinka, sallad till det. Dessförinnan gör jag ju frukost till en hel drös. Sen på eftermiddagen något lättare mat.. Börjar kl 7 och slutar kl 15.30.

På lördag ska jag jobba som assistent här på ön. Jobbade ett dygn i helgen som var Sön-Mån. Omväxlande jobb har man, trivs bra med att ha det så.

I går var jag inne i Kalmar hos Anki, en tjej som jag lärt känna genom jobbet. Det var trevligt att träffas igen. Vi hade så mycket att prata om :) Nästa gång kommer hon hit till mig, vi har bara träffats på stan och fikat förut så det var första gången jag var hos henne i går.

I morgon ska sonen komma hit har han sagt, så jag får hoppas han håller det nu.

I helgen var det mycket folk på ön..Det var skördefest med allt möjligt trevligt att göra överrallt..Väldigt mycket trafik och folk här på ön, så det var ju kul..Verkar väldigt populärt att komma till Öland och åka runt på detta..

1 kommentar:

HannahSthlm sa...

Vad roligt att du ville vara med i min Lancome Hypnose Tävling! NU har jag en NY tävling där du har chans att vinna en underbar hårprodukt från AUSSIE!
Hoppas du vill vara med!:)

Kram