fredag 8 oktober 2010

Gott med nybakat

Rabarberpajen är strax färdig

Här provsmakas det



Jag har precis gjort ett lass med brödbullar, sen åkte en rabarberpaj in i ugnen medans den ännu var varm..

Sonen är här så jag får ju göda upp honom lite ju..Kanelbullarna i frysen går åt. Jag vet att han är en riktig gottegris;-)

I går gjorde vi pannkakor när vi kom hem efter att jag hämtat honom vid stationen..Det har han alltid älskat sen han var liten.

På kvällen blev det ris och korvstroganoff..Han säger att här går man i alla fall inte ner i vikt..Ha ha..Det är roligt att skämma bort honom lite med hemlagad mat och hembakta bullar, pajer mm..

I morgon bitti ska jag i väg och jobba ett dygn som personlig assistent..Då får han vara med Håkan och meka lite hemma hos svärmor i hennes garage..

5 kommentarer:

nilla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Att ha det gott sa...

Det är lätt att skämma bort de m sönerna
jag har ju två

Linda sa...

varför har du tagit bort kommentarer?

Mitt Nya Liv På Ön 2009 sa...

De råkade raderas av misstag Linda..Gick inte att få tillbaka dem sen ;-)