lördag 16 oktober 2010

Ledig helg

Det är riktigt skönt att vara helt ledig denna helgen...Tur också för jag har blivit rejält förkyld och känner att jag hade inte orkat med det också..Idag har vi varit hos svärmor hela eftermiddagen..God mat och goda kakor bjöd hon på,,hon är så snäll och rar min svärmor..Jag tycker så mycket om henne. En lugn och trygg person är hon som man har lätt för att prata med..

Varför måste denna kyla ute komma redan, gillar det inte alls..Älskar ju sol och värme..Men det blir ju en solsemester för oss senare i vinter som tur är..Längtar redan ;) Eftersom jag inte haft någon riktig semester i somras så är det välbehövligt. Tog nog på mig lite för mycket jobb då..Så detta blir min lilla semester med sol värme och avkoppling. Den som spar den har!

Inga kommentarer: