fredag 26 mars 2010

Allt gick bra

Det gick bra i dag när jag var på intervjun..Hon verkade mycket nöjd med mig..Nästa vecka ska jag ringa till brukare och komma överens om att träffas..Det är på två ställen som jag kan vara aktuell för,,ett inne i stan och ett här på landet..Båda är i min ålder..Sen får vi se om allt stämmer mellan oss..Det är ju det viktiga att vi kan trivas tillsammans..
Har varit och hämtat sonen i eftermiddag, på Söndag kör vi mot Växjö för dottern min fyller år.
Då hämtar vi också mitt barnbarn som jag är farmor till. Sonen och mamman är inte tillsammans längre..Så lillpojken hänger med och träffar faster och sina tre kusiner...
Mysigt med gosungarna :) Längtar efter dem nu.

1 kommentar:

Hörni sa...

Vad mysigt med barnbarn!
Hoppas att du får jobbet du sökt.

Sv: Tack för tipset! Det låter jättegott. Och vilken massa andra goda recept jag hittade där också!:)