lördag 12 februari 2011

Barnbarnen är här

myspace comments


Barnbarnen är hos oss i helgen.
Nu har vi ätit blåbärspaj och glass, alla är mätta efter mat och efterrätt..I dag blev det potatismos med korv..Alla tre gillade det och åt bra.
Innan i dag så var Mannen min, sonen min och barnbarnet V i Kalmar och ställde in lite saker i vårt nya hem,, Tova och Saga var med mig i affären och handlade matvaror.
Mycket fint väder har vi haft i dag,,i går var det snö och blåst..S och V var ute i snön och lekte i eftermiddags,,fast de vill helst sitta och spela vid datorn, Hmm, en stund får räcka med det tycker vi..Barn ska vara ute i friska luften också..Därmed basta! Det bestämmer jag när de är här..
I kväll blir det att kolla melodifestivalen, kul att Sanna är med..Henne gillar jag.

4 kommentarer:

delinda sa...

sv: jag har påminnt de som skickar ut :)

Mitt Nya Liv På Ön 2009 sa...

ok :)

delinda sa...

de hade skickat vinsten men den hämtades aldrig ut så kom i retur, men nu på G igen :)

Mitt Nya Liv På Ön 2009 sa...

Måste vara den postavin som kom i dag. Ska hämta ut paketet i morgon.