onsdag 9 februari 2011

Ta tag i flytten

myspace comments


Då får man snart börja packa till flytten...Men var ska man börja, det är alltid så innan man börjar..Sen går det av sig själv..Vi kan börja flytta så smått nu eftersom vi övertar lägenheten redan i mitten av denna månaden, stugan har vi kvar till sista Mars..Men denna helgen ska vi passa barnbarnen, sonen kommer också hit,, nästa helg får vi också besök så då går det ju inte att fixa med detta...Ska spara lite porslin och dyl här så vi kan vara här med..

3 kommentarer:

nilla sa...

Du hinner nog med att packa ändå...Roligt med besök mitt i allt.
Om du bjuder på mat så kan dom packa åt dig, det låter väl bra...hihi.
Kram

Linda sa...

får se om vi har råd och komma nästa helg..om det var mig du menade mamma?
Jag frågade ju dig om jag kunde komma den helgen men du svarade aldrig på det..

Kostar för mycket i bensinpengar och denna månaden e riktigt tuff. :(

Mitt Nya Liv På Ön 2009 sa...

Kom ni bara :) Jag känner mig bara lite sressad över flytten mm..Ni är välkomna till oss alltid. Älskar er. puss&kram Mamma